Bambis nuläge!

Eftersom jag är lite dålig på att uppdatera kanske de är svårt att hänga
med vad som händer med bambi, man kan ju tycka att hon nyss var skadad
osv. Så jag ska skriva lite om hur de är och så :)

Hon har ju haft lymfangit som alla läst om, sen efter lymfangiten blev det något
fel i huden alltså det blev någon bakterie som spred sig. Så hon har blivit behandlad
för det också, men detta skapade inte hälta för henne så hon har blivit riden under tiden.
Dock är hon jättestel i bakbenet och har blivit lite svårare att få in baken på i det varvet
eftersom hon helst inte böjer det "skadade" benet. Men hon måste igång så hon förstår
att det inte gör ont längre, för när hon blivit riden ett tag försvinner det helt.

Vårat nuläge är just nu mellan - och 0. Jag kommer upp till lite + ibland när jag rider
men har aldrig gått ett helt pass på + sidan, då något alltid blir "förstört", så de är det
vi jobbar på just nu. När jag fick henne var det helt på - eftersom hon gjorde exakt
vad hon ville och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra.
Nu kan jag bestämma lite, men ibland tar hon över så det blir halft kaos. Men
det gör inte så mycket då det oftast slutar bra ändå (ingen gör illa sig)

Och jag vet att det är helt värdelöst med bilder här för jag behöver nya när jag
rider. Men det är svårt när man inte har någon bra kamera :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! Skulle du inte skriva något inlägg om Rulle? :)

2012-02-02 @ 20:59:33
Postat av: mandis

höppi höppi babbsan

2012-02-03 @ 08:15:56
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0