Hästledigt

Idag har jag varit hästledig, skönt att va det ibland :)
Madde har varit snäll att tagit hand om lilla babbs!

Jag har "möblerat" om i mitt rum, nej men har vänt på en hylla
och fixat in en tv hit som så småningom ska funka också men vi
måste dra om kablar och skit först :)
Men nu står den där i hörnet och är lite fin haha!
har även bestämt hur jag vill ha omtapetserat i
mitt rum så det ska bli fint här inne :)
Hoppas de blir klart innan jag sticker till australien så jag
hinner se (Y)

Nej sen har vi varit hos farmor idag och ätit riktigt god mat
som hon alltid gör :) Jag hoppas att jag ärvt det av henne och
det visar sig snart att jag är en riktig kock :)

Nu chillar jag galet, eller inte ska skriva klart historiaarbete :(((

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte skriva inlägget om Rulle som du skrev för längesen att du skulle skriva efter ett tag? :) (När du har tid alltså :D )

2012-03-02 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0