Hilu!

Är lite seg, men gilllart!

Hade skitkul på krogen, sen åkte jag hem med en överfull nattbuss.
De är ju alltid lika kul, och när jag gick hem från bussen tänkte jag varje
steg snart fryser jag ihjäl xd Men de gjorde jag iaf inte :)

Kollade på film under i princip hela gårdagen, tror ja kolla 6 st filmer.
Eller va till stallet en snabbis också, men hade ingen ork alls till att göra
något. Men hon fick gå lite iaf, de gillar hon :)

Nu håller jag på och packar för ska till Jälla med babbs idag och lämna väskor
och så sen åker ja hem och sover och tillbaka imorgon bitti.
Ska till stallet typ halv 3-3 tiden så har lite tid att fördriva men de ska nog
inte var några problem alls :)

Ska försöka uppdatera i veckan, men brukar va lite segt när man har stalltjänst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0