Onsdag!

Skulle ju ha åkt på hoppträning idag med tack vare morgonens regn och isbanan stannade vi hemma för att va på den säkra sidan, tråkigt nog :(
Men iaf så var jag hemma hela dagen och fixade lite med skolarbeten och så :)
Sen vid halv 5 tror ja de va så åkte jag till stallet, Emmy följde med. Vi fixade
allt till babbs  sen red jag en sväng i ridhuset :) Hon va fin och lyssnade bra
men red inte så seriöst eller alltså inte så hårt, mest bara för att jogga henne :

Sen kom jag hem och åt mat och så sen gick jag till emmy och vi kolla på en skitrolig
film, haha. Töntskolan hette den och man måste definitivt se den om man inte har gjort
det redan (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0