Tisdag!

Har inte gjort så mycket alls på hela dagen men skriver lite ändå :)

Började med att bara dö framför film för jag har inget liv typ :)
Sen vid 1 åkte jag och mami till östhammar för att göra leg, sen
köpte vi lite grejer till nova, bla en leksak som hon har lekt med
ständigt ända sen hon fick den :)


nova gillar toalock :)

När vi kom hem handlade vi på ica, sen gjorde vi mat :)
Crepes och sparris i lufttorkad skinka, mums!
Sen hämta pappa mig kvart över 5 så åkte vi till stallet.
Hon vila idag eftersom ridhuset var upptaget och de va kolsvart
ute, så ville inte ge mig ut eftersom hon är ganska tittig ute :)

Men jag fixade allt och så, sen har hon även fått börja äta krafft
sport special from idag. Det verkade jättebra nu när man kommer in
i tävlingsperioden. Den va fettsnål men för högpresterande hästar så
det verkar som ett lovande foder, för min lilla tjockishäst :)

Sen tvättade jag även mankamen med sprit och smörjde på bakteriedödande
salva. Men det verka som det var rent nu satt ny man kan växa ut iaf.
Hon har nog bara kliat bort det!

Sen när jag kom hem dog jag lite till framför film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0