Today

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, men är så otroligt
skönt med lov och idag hade jag tänkt sova ut ordentligt.
Men jag vaknade såklart kl 9, men låg kvar i sängen och kolla på
film jättelänge så det va skönt :)
Sen tog jag bussen 14.05 till stallet så var i stallet vid halv 3 :)
Mockade och gjorde rent transporten sen fixade jag mat och vatten
till bambino :)
Efter det så tvättade jag först rent hennes man sen fick hon ha
bakteriedödande tvål i 10 min. Hon har något i manen som gör att
hon tappar massor av den så ska prova och se om de blir något skillnad.
Sen har vi även köpt b-vitamin, jag förmodar att hon har fått det för att
vi åkte så mycket transport och hon stressar jättemycket då så de är
väl som med människor att man tappar hår vid stress. Men det växer ju
tillbaka så det är ingen större fara :)

Efter det va vi ute och gick typ 30 minuter tills hon torka. Hon fick ha handukar lindade
runt halsen och tjockt täcke så hon inte skulle frysa :) Sen efter det putsade jag det som
jag använde igår och även lite till som jag ska lägga ut på annons :) Så jag kunde fota det.
Sen borstade jag av henne tills pappa kom det tyckte hon va skönt :)

Sen efter det har jag inte gjort något speciellt, busat med nova typ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0