upstart!

Sådär, nu känner jag för att blogga igen!
Hade ju först stalltjänst, sen har jag inte orkar för min data
är trasig och jobbig men de är väl bara inse det och skriva ändå :)

Har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist men de var bara 15 dagar sen,
så det va inte så längesen jag skrev ändå :)

Men iaf så har bambi varit superfin under hela denna period, under stalltjänsten red jag alla dagar
utom 2 tror jag. Lite i ridhuset och ut i sommarhagen, hon var pigg och glad hela veckan. Vi
var med på P&J också och red 90cm/1m hon var superfin i båda och nolla såklart!
Jag och Mats bestämde också att jag skulle införskappa mig ett babygummipelham att
hoppa på då det känns alldelles för farligt när hon bara drar iväg så det köpte jag när jag
åkte hem från stalltjänsten på måndagen.

Efter den veckan så har vi ridit på som vanligt, dock blev det ingen onsdagsträning v7 för de
var helt kasst väglag och vi ville inte ge oss ut i snöyran. Madde tömkörde henne på fredagen
och det hade gått superbra så de va alltid skönt att höra :) Sen på lördagen provade jag babypelhamet
och det fungerade superbra, hon lyssnade precis så bra som jag vill utan att det är för skarpt bett.
Fixade henne och transporten på kvällen inför söndagens tävling, men de skriver jag om i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0