1/2-12

Åkte till skolan med pappi igen imorse typ runt halv 9.
Eftersom ja var där typ 1 timma innan jag börja så försökte
jag göra lite historia. Men uppgiften vi har är så svår så de blev
inte så mycket skrivet, menmen!

Hade historia sen efter också så då fick jag fortsätta så jag kom
på lite mer att skriva om så jag fick något vettigt gjort :)

Sen hade vi lunch innan vi böt om och gick ner mot stallet.
Vi red i sommarhagen och jag red på sötnoset Adina :)
Det gick ganska bra men hon är ganska svår när hon lätt
knäcker av i nacken och bara lunkar på!


Efter det så gick jag upp och böt om och åkte hem med pappa
vi stannade direkt vid stallet så blev inget trim idag.
Men medans jag fixa allt så promenarade pappa henne typ 20 min
så hon fick skritta iaf :) Var ändå så kallt och jävligt ute :)
Hon verkade nöjd över en liten promenad sen fick hon komma in
och äta :)

Åkte hem vid halv 5, skönt att va hemma så tidigt för de är ja nästan
aldrig på vardagar. Kommer bli värre nu också när ja ska börja åka
buss för pappa har jobbat klart i stan :( menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0