Babsibo

Bambi ska få springa några steg i ridhuset idag
så jag ser hur halt hon är än, hoppas på ännu
mindre idag! Vilket fall har jag på arnika eller
liniment och så ska hon bli borstad :)

I helgen ska jag "bada" henne, med torrschampo då
vi har ju ingen riktig spolspilta och inget varmvatten
så det blir så kallt för henne annars. Men hon är
så jäkla skitig så hon måste göra något iaf!

Sen ska jag försöka bada henne på riktigt under min
stalltjänst v.6 :) Är lite arg också för idag är min första
hoppträning och jag står med halt häst som inte är igång :(


Kommentarer
Postat av: Ettan, sattsande hoppryttare

sv; vad roligt, lägger till dig :)

tack så mkt! hon är en pärla, väldigt fin din med! :)

var gärna med på frågestunden om du vill :)

Mvh L

2012-01-18 @ 17:24:25
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Borsta mkt ju så håller dom sig ren :)

2012-01-18 @ 19:26:15
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0