Bambelina!

Kom precis hem från fru barbro!
Tog av bandaget och gick 20 min igen, börjar lessna på att gå nu :/
kan inte inte bara blir frisk!

Sen la jag på ett nytt spritbandage dock la jag bara nedanför såret,
vill inte hon ska så med så mycket bandage på nätterna.
Men det såg ganska fint ut och verkar som de börjar läka, gäller
bara att svullnaden går med ner men de är bara nöta på med bandagen ;)

Så nu ska jag åka dit vid 8 imorrn och plocka av de sen får hon gå ute
hela dagen så det får luftas. Sen ska jag skritta henne mitt på dagen
någon gång , nytt spritbandage sen får hon av det på kvällen.
Så om ja fortsätter så så lär de ju försvinna snart :)


Kommentarer
Postat av: Mami

De där gör nog susen på Babs ben:) Du e så duktig me henne, gumman :)

2012-01-09 @ 23:14:32
Postat av: Mandis

Jiiiii semla gittttt

2012-01-09 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0