Bambi idag!

Hon fick en jättelång rykt som hon uppskattade sen gick vi på promenad sen fick hon springa lite lös i ridhuset
dock bara typ 2 varv för hon tycker fortfarande att det gör lite hon att springa. Men det ser mest ut som stelhet
så de är väl bara fortsätta promenera så det går bort. Det är nog bra att springa lite också så dom blir varma,
sen linimenta jag alla ben och ganska mycket på det som vart lymfangit på satt lederna kommer igång.
Är ju lite svårt dock eftersom såret är där men fick ta försiktigt runt så gick det bra :)

Nu kollar jag på mitt favoritprogram vampire diaries, världens bästa <3 Ska försöka somna tidigt så jag
orkar upp imorgon :P


Lilla länghopparen på bild, :P Man ser fint jack hon fått i huvet
när hon har vart helvild när man ska lasta :P

Kommentarer
Postat av: pandismandis

fysik och kemi är superduper kul nästan så jag ska börja ha det som hobby :D:D

2012-01-15 @ 21:30:10
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Cicci

SV: han står inte där nu. Men förr gjorde han det, jag fick låna Fridas ena box då det inte fanns någon plats för honom någon annanstans. Men nu är lighten tillbaka så ni står Tiptop i spilta ist :D

2012-01-15 @ 23:59:09
URL: http://davyeenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0