bambi med naket ben!

Har precis kommit hem från lilla pärlan!
Hon hade haft ut hela spånbalen överallt i
boxen som jag lagt fint i hörnet för att jag
skulle spara på den i några dagar. menmen :P

Jag mockade och fixade påsar medans pappa
gjorde hinkar och fixa vatten, det gör han varje
dag medans jag gör det andra :) skönt!
Sen så pratade jag och christina om bambis
ben och hon visste inte vad det var, men trodde
det var någon slagt hudsjukdom ofarlig dock!

Så fick en bakteriedödande tvål som jag ska tvätta
med sen ska jag ha på salicylsyravaselin. Hon kommer
förmodligen tappa all päls på i princip hela det benet
men de gör mig inte så mycket så länge hon inte är halt.
Men vi får se hur det går med hältan, kunde inte kolla
idag för ridhuset var helt fullt.
Men imorgon ska jag nog kunna kika!


Kommentarer
Postat av: Tilia

Frågade http://hannalovisasol.blogg.se om ADsettings och enligt henne var allt säkert, bara så att du vet haha :)

2012-01-18 @ 19:23:13
URL: http://tilialinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0