Bambis elefant till ben!

Åkte till stallet och mockade+ fixa mat!
Sen så skulle jag gå och hämta babbs från hagen
för att fixa hennes otroligt snygga ben!

Det va lika tjockt som igår, men hon gick iaf lite bättre
på det. Jag tvätta rent och sedan linda jag in hela benet.
Sen fick hon ut och promenera 20 min.
Nu ska hon stå med bandaget till kl 21 ungefär då åker jag
och tar av så får hon promenera 20 min igen.

Är jätterädd att det ska svulla mer läste på internet
att i några fall har de svullnat så mycket att skinnet spricker
och de vill jag verkligen inte så hoppas det går ner lite snart!
Nej, de blir spara ihop de kr jag kan så jag kan beställa
BoT skydden, vrf är allt så dyrt :(

Nu måste jag äta så jag blir på bra humör! :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch, jobbigt med lynfangit (stavn?) Är jätterädd att mina ska få dt pga muggen. Hoppas bambi blir bättre snart! :)

2012-01-08 @ 18:34:57
URL: http://binusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0