chilldag! :)

Åkte 7-bussen imorse, var ganska segt att åka buss men gick helt okej :)
Hade svenska hela morgonen, va ganska tråkigt och vi fick kolla på vårat
favoritprogram Hej Litteraturen! Man somnar nästan för de är så kul, haha!

Sen efter de var de lunch och håla till 13.20 och då hade vi en ännu tråkigare
lektion. Va någon från sv ridsportsförbundet som bara prata i 100 års tid! :(
Efter de fick ja äntligen ta bussen hem och va hemme kvart i 4 typ.

Åt och fixade lite innan jag halv 5 åkte till min andra halva babbsibomb!
Pappa var snäll och fixade allt medans jag red, men då blev han varm
så de var nog skönt och inte bara stå still!
Hon var fin när jag red, inte så pigg och springig som hon vart alla andra
dagar. Så kommer bli skitkul att träna imorgon och tror hon kommer var
superfin, dock får hon ju inte hoppa så mycket. Men de är inte huvudsaken så :)

Nu när jag har vart hemma har ja pluggat lite värdelös religion,
lekt med novan och kollat film. Längtar inte alls till provet imorgon
hur många frågor som helst och skitsvårt verkligen :(


bibbo idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0