Dagen!

Usch är helt slut, men tvingar mig till ett inlägg!

Åkte halv 8 imorse igen, det är skönt att åka bil
men de är fortfarande värdelöst att gå upp på mornarna!

Hade först Religion och de är också helt värdelöst kommer
nog inte ett ända ord han sa på hela lektionen, bra där!
Sen svenska kollade frankenstein hela lektionen, bara chill
och jävligt skönt efter den totalt sämsta lektionen :)



Sen hade vi bara resurstid och de är inte heller så jobbigt för
då får man ju göra vad man vill :)
Efter de åkte jag direkt till stallet, eller pappa hämta upp mig på
skolan och lämna mig i stallet. Vi skulle ha lasttränat men låset
på transporten va fryst och vattenkokaren är paj så kunde inte fixa de :/

menmen! Fixade iaf allt och red kanske 15 min.
Inget ansträngande alls fick springa runt lite
enbart för att röra på benet. Eller ah lite får hon
väl jobba inte bara helt galet! :P

Sen åkte jag hem med madde!
Iver, maggan och hennie va här
och vi åt tårta! GITTTTTTT :D

Nu har jag bara chillat och imorgon är de ännu en tidig morgon! :(
uschuschusch!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0