Dagen!

Åkte bil till skolan idag för pappi skulle kolla på nått jobb.
Började 8.20 med svenska, va riktigt segt och Olle bara
babblade på som vanligt. Sen hade vi lunch, håla och efter
det började vi en ny kurs typ ledarskap inom lek och
idrott. Den verkar inte speciellt rolig, men vi kör på ändå!

Kom hem runt kvart i fem och åt mat, sen bytte jag om så
åkte vi till min lilla ponihest :D Benet såg fint ut idag, släppte
henne i ridhuset och såg att hon fortfarande haltar lite men
betydligt mycket mindre än i söndags! Hade på arnika på hela
det benet förutom där såret är då så jag hoppas på att de ska
mjukas upp och att hon bara är lite stel sen lymfangiten.
Fyllde på spån och pussa massa på henne också, gav morötter och godis :)

Nu har jag duschat och precis ätit toast med räkor, avocado och creme fraishe!
Mums säger jag bara, ska fortsätta kolla lite på narnia sen äta semla :D


rulls får stå för en gullig bild, måste skriva om honom med snart men
känner att jag inte riktigt har haft tid, kanske på torsdag eller i helgen :)

Kommentarer
Postat av: lisa

jätte fin blogg! :)

titta gärna in på min och ställ en fråga under frågestunden!

kanske bloglovinbyte?

2012-01-18 @ 12:04:31
URL: http://ettanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0