Dagens Olydiga busunge!

Har varit hos ponifinis nu :)
Red inte idag för hon ska igång så pass sakta så tyckte att hon inte
skulle ridas idag. Men har fixat allt i stallet och borstat linementat ben
haft arnika på länden+korset och klappat henne :)

När jag skulle leda tillbaka henne till boxen fick hon för sig att
bara gå typ rakt på mig. Så jag tog tag hårt så hon skulle stanna
men då gick hon runt mig istället så idag fick hon några snytingar!
Säkert inget som hon märker av så värst mycket eftersom jag
är så liten och inte kan slå speciellt hårt. Men vad ska man göra då
dom kan ju inte blir tillåtna att gå över en, tillslut kan man ju inte
leda dom över huvud taget då och så kan de inte gå till ju! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0