:)

Usch vad jag hatar att ha ont i halsen och va helt täppt i näsan
har suttit och andas kokhett vatten med nå menthol grej i skitlänge
i hopp om att få tillbaka min andning genom näsan men verkar inte
hjälpa alls :(
Helt tjockt i hela halsen också så har svårt att andas öht, jobbigt!

Sen på de så har man en icke frisk häst, gud va tråkigt allt är nu
skulle mer än gärna ha 2 pållar så har man förhoppningsvis alltid
en frisk! Jag hoppas verkligen bambi blir bra snart så jag kan börja
träna och tävla och lasta haha.
Längtar verkligen inte tills vi ska lasta nästa gång, hon stänger bara av
helt och blir okontaktbar så de är bara vänta ut henne man känner sig
helt meningslös och vill bara gå därifrån :P Menmen, så är det :)
Har ju aldrig tagit oss mer än en kvart iaf, men irriterande att hon
inte bara kan gå in direkt när man vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0