Hola!

Det har varit något fel på min blogginloggning så har inte kunnat uppdatera :(
Men får väl skriva om fredag lördag och idag :)

Fredag: Var ju på krogen på kvällen, hade riktigt kul :)
Det var halva priset också, sen gick vi in gratis så de
vart inte alls dyrt heller (Y)
Kom hem med nattbussen och slockna direkt nästan, haha!

Lördag: Vaknade först runt typ 2, pappa hade redan vart hos
bambis snäll som han va :) Segade kvar i sängen och va helt sjukt
trött men gick upp vid 3 och fixade mig sen kl 4 åkte jag upp till vita villan.
Mammas kompis fyllde 40 och hade fest, vi åt jättegod 3 rättersmiddag
sen var de massa underhållning och så spela jag biljard också :)

Idag: Kollade på film hela morgonen och vänta på att pappa
skulle komma hem från jobbet. Var ut till stallet vid 3,
fixade sen tog jag in alla hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0