john blund , var är du?

Usch, jag fattar inte alls vrf jag inte kan somna!
Jag kan ligga i sängen och bara kolla på film i
flera timmar men kan ändå inte somna förens typ 3-4
tiden. Även om jag har gått upp typ 7 på morgonen?
Vad är det för fel, någon som har tips hur man somnar lätt? haha

Skulle va väldigt skönt om de fanns receptfria sömntabellet (Y)
Läste nu att det finns receptfritt så de ska jag absolut införskaffa!
fast då kan man vä inte somna alls tillslut utan att ta dom. :/

Jag har tilloch med försökt titta på helt värdelösa tråkiga filmer
men inget hjälper. :(

Nu ska jag kolla på film och försöka somna men de är väl omöjligt
som vanligt kan jag tänka mig, :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0