Mr Barbro

Har vart hon barbro nu igen på kvällen, det verkar som det blir bättre.
Såret varar inte längre och de har blivit en skorpa på allt.

Jag trodde hon va sjuk idag när hon stod helt blixtsstilla på gången,
men hon va bara duktig :) annars brukar hon vara vandraren himself!
och pappa skrek när han gav henne godis för han trodde hon skulle bita haha.

Hon är dock ganska tjock fortfarande så drog på spritbandage för 3.e gången
nu, sen ska benet få vila från bandage så hoppas ja på att de går bort.
Pappa får åka dit imorgon bitti och plocka av för jag ska till skolan >_<

Hoppas vi är igång snart för mina hoppträningar börjar ju v3 eller v4.
Hinner väl inte till 1.a träningen säkert men de är inte hela världen.

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp vid halv 6, hehe!

gulli!

Kommentarer
Postat av: Mandis

Sv för dom som levererar höet säger att det är för lite sånt och alltid vart det :) dom tog upp de igen På senare mötet för då kom antagligen jempa ihåg det xD Nelly har gett de jättelänge så hon visste de sen innan oxå :)

2012-01-11 @ 07:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0