Skola och Stallet

Åkte halv 8 imorse igen, drygt att aldrig börja sent men aja!
Hade iaf ridning först, red Twice i sommarhagen jätteduktig!
Och jag ramla inte av, som folk brukar göra på han så de va jag nöjd över!
Hade nog inte vart så skönt nu när de är ganska hårt i backen xd

Efter de var de lunch, pannkaka! <3 :D
Emma och jag va flitiga sen, först mattelektion från 11.50-13.05
Sen efter de plugga vi matte ända till 3 med 1 saftpaus bara (Y)

Så nu känns de ganska säkert till provet imorgon!

Pappa kom förbi och hämtade mig igen och vi åkte hem,
käka lite snabbt och bytte om sen till stallet.
Tuwa följde med också :)

Vi började med att lastträna stod mot en vägg och försökte först utan
linor. Men tillslut fick pappa hålla en lina och hon gick in, så backa jag ut
och in igen 4 ggr och gav massa morötter. Och så ska vi fortsätta göra
nu varje dag vi har tid! :) Så det blir jättelätt, förhoppningsvis!

Sen efter det fixade tuwa och jag allt i stallet och sen fick babbis bli
ordentligt pysslad med. Massa borstning och gosning, hon va lite kelig
idag faktiskt och inte sådär bitchig som hon brukar vara :P

Åkte hem sen och nu har jag duschat och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0