skola stall matematik!

ojojoj, idag hände det inte mycket på bloggen!
Om jag hade vetat att jag skulle vara såhär upptagen idag så
skulle jag gjort tidsinställt med de bara blev såhär nu :P

Jobbigt att skriva för knappen b är försvunnen :( haha!

Jag kan även tillägga att jag sovit nästan exakt 1 timme inatt.
Vilket ledde till att jag skrattat mig igenom hela dagen, men
de var ju iaf skönt att skratta ist för att bara tänka åh tråkig skola :)

Va i skolan från 8-halv 4 typ. Sen åkte jag hem åt mat och stack
dirr till babbsan. Jag har mockat, fixat mat, tvättat såret, promenerat
och gett medicin.
Såret ser torrt och fint ut, ellr ah fint? haa, kommer va pinsamt och komma
med dedär sen, en stor kal fläck ;) menmen!
Benet var inte alls lite svullet idag, men fortfarande ifyllt så jag tror jag
inte ska rida något alls förens typ söndag/måndag.
Hon går ju på medicin imorgon med så är nog bra att hon vilar!
Hon har faktiskt blivit jätteduktig med medicinen, i början var hon överallt och
jag fick medicin över hela jackan och händerna.
Men idag så stog hon bara och vänta, jätteduktig (Y) :)

Nej, nu måste jag verkligen räkna matte!
Min tenta ska vara inne imorgon och jag har 4 mvgtal kvar ;/
men jag ska ha vg i matte b så de är bara kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0