skoning

Ska snart åka till stallet för idag ska bambi skos :)
Hoppas det går bra hon har varit lite bråkig och nu
kommer hon nog inte tycka så mycket om att lyfta
det bakbenet med såret på heller :(
Hon ska iaf longeras idag så jag får se om hon fortfarande
haltar ska filma lite så jag kan visa upp hur lite det är om de
är kvar förstås :P Sen ska jag tvätta och ha på salva,
har fått en salva nu som går in under sårskorpor och löser
upp dom typ så det är ju superbra! :)

Har extremt ont i halsen typ ända uppfrån munnen ner i lungorna haha!
Eller kanske inte ner i lungorna men de känns ganska bra kan man säga :/
Knarkar halstabletter har druckit te, sen mjölk med honung :) gott!
kollar på disaster movie också, de va längesen jag såg den :P


sot novi söver i sin ullfilt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0