storstädarn ;)

Har varit dålig på att blogga idag, hehe!
får vara effektivare nu mot kvällen ist då!

Imorse åkte vi till stallet typ kvart i 8, bambi fick
sin "goda" medicin som hon ÄLSKAR!, hehe not.
Jag tog av spritbandaget, tyckte inte det va så mycket skillnad.
Men hon har ju stått stilla hela natten så då sväller det nog på.
Ska dit snart igen och fixa allt sen tar jag kanke på
ett nytt spritbandage, men vet inte än hur jag ska göra.
Beror på hur benet/såret ser ut, ska iaf tvätta och promenera henne :)

Nu håller jag på och städar hela mitt rum, de är ganska jobbigt att ha
så stort mitt rum är ju nästan lite stort som min systers första lägenhet.
Nej nu måste jag fortsätta, skriver sen och de kommer även upp ett
inlägg om nästa tidigare häst jag hade efter Madicken! :)



Kommentarer
Postat av: Amelie och Emelie

söt blogg :D

ska vi följa varandra med bloglovin ?:D

kram

2012-01-10 @ 18:03:32
URL: http://amelieochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0