Tävlingsplanering 2012

Dehär stämmer bara om Bambi kan börja sättas igång
denna eller nästa vecka!

Men har iaf tänkt att åka på rätt mycket nu innan sommaren
eftersom jag är borta hela hösten. Men har bara planerat fram
till sommaren eftersom jag inte vet hur det kommer gå!
Men inget högre än 1.15 kommer vi hoppa nu i vår iaf!

Vi börjar våran tävlingstermin i slutet av februari men innan
dess ska vi också vara med på lite Pay&Jumps!
Mest för att träna på att åka transport men även för att komma igång!

9 feb v.6 - P&J på Jälla 1m och 1.10
19 feb v.7 - Högbo RK 1m och 1.10
1 mars v.9 - P&J på Jälla (kanske)
18 mars v.11 - Heby RF
31 mars v.13 - Gävle FK
14 april v.15 - Lurbo RK Div III omg 1
29 april v.17 - UVFK (kanske byts till 1/5 i vallentuna ist, så jag kan hälsa på rixgybben :)
är på praktik
12 maj v.19 - Säfva RK Div III omg 2
19 maj v.20 - Jump Club Rsf
27 maj v.21 - Frösåker
2 juni v.22 Jälla Hsf Div III Final

Det är ganska intensivt och mycket och jag hoppas på att bambi ska klara av det här
kommer lägga upp ett ordentligt schema för att hon ska få den träning hon behöver för
att gå såhär pass hårt. Såklart kommer också BoT skydden och Roslagsterapeuten va
hennes närmaste vänt och arnikan :)

Kommentarer
Postat av: lisa

vad roligt, ser ut som vi har en del lika planerade tävlingar! :) kanske ses under någon :)

2012-01-19 @ 20:53:08
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: lisa

vad roligt, ser ut som vi har en del lika planerade tävlingar! :) kanske ses under någon :)

2012-01-19 @ 20:53:09
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Amandis

de e typ lika många som jag och bert :)

fast vår e ända fram till slutet av augusti =)

2012-01-19 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0