today

Har inte gjort speciellt mycket på hela dagen.
Men kolla lite film och så på morgonen la in
massa kläder i garderoben :)
Blev påminnd om att jag måste köpa klänningar
till studenten osv! :) men de är kul!

Åkte till stallet typ 2, mockade och fixade allt till
babben. Sen tog ja in hästar och natasha stampa
typ på min fot när hon vart rädd så den gör lite
ont xd Men hon är liten och söt så de är lugnt :D

Har ätit mat nu ska typ duscha någon gång men orkar
inte än så kollar lite film :D Imorgon åker jag bil
till och från skolan :D skönt, gör de hela den här veckan typ
för pappa jobbar i uppsala :D men nu ska jag titta
vidare på filmen!


Kommentarer
Postat av: Mandy

2012-01-22 @ 18:51:21
URL: http://trustworthy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Bra att skicka en tom kommentar.

Ifall du vill shoppa i Sthlm efter klänning är du alltid välkommen att sova hos mig. Alternativt låna lägenheten om jag är i Härnösand :)

Kram

2012-01-22 @ 18:53:14
URL: http://trustworthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0