Update på benet!

Benet var ganska tjock svullet och såret varigt under lindan.
Men jag tog bort och hon fick promenera 20 min, svullnaden
gick ner lite och ingen temp heller.
Jag får avvakta och se hur de ser ut imorgon!
Har hört att man kan lägga bandage med alsolsprit i bomullen som
tydligen ska hjälpa suga ur vätskan i benet ?!
Då ska vi också hämta ut bambis billiga medicin, hon ska ha 5 sprutor
och 1 kostar 193 kr. Riktigt trevlig dedär! :/

Btw- Mami ska beställa 2 st BoT skydd till babbs då blir hon riktigt nöjd tror jag :)

Kommentarer
Postat av: mandis

alsonsprit hjälper ju till människor att suga ut vetska/var och sånt så borde ju funka lika bra på totto

2012-01-08 @ 22:36:58
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hoppas de blir bra snart så ni kan komma igång nu till våren och ut och hoppa! :)

2012-01-08 @ 23:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0