Välkommen in!

Hej och välkommen till min nya blogg!

Jag heter Amanda Lundh, 18 år.
Jag flyttar lite som jag vill mellan mina föräldrar, som bor i Gimo, 5 mil från uppsala.
Jag har också en syster och en bror, men min syster Kristin bor i Australien och min
bror Tomas i Härnösand. Hemma hos mamma bor också våran katt Nova.




Jag har ridit sedan år 2003 tror jag och det började med att
jag red på ponnyridning någon gång i månaden. Men våren
2004 började jag på ridlektioner på Gimo RK. Där red jag ändå
tills nu hösten 2011.
2007 och et år fram hade jag min första foderponny tillsammans
med min kompis. Efter det har jag också ridit en del ponnier
och hästar.
Men nu hösten 2011 köpte jag en storhäst som är min stora satsning.
Balenciaga heter hon, svart sto f.01.
Hon är ett Sv Halvblod e.Acacio, och hon har gått 125 hoppning.

Jag läser sista året på Jällagymnasiet där jag läser naturbruk inrk- häst,
och ska börja min sista termin nu.
Jag spenderar mest av min fritid i stallet men när jag inte är där så
är jag gärna med kompisar, går på krogen, pluggar eller bara chillar hemma.


På bloggen kommer ni främst få följa mitt hästliv, men även festliv och skolliv.
Jag hoppas jag får många läsare så det blir kul att skriva!






Kommentarer
Postat av: Veronica

Wie! Bra att du skaffar en blogg så man kan se hur de går för dig och bambi! :D

2012-01-08 @ 00:25:38
Postat av: pernilla

Håller helt klart med veronica! Riktigt roligt att du har skaffat blogg!

2012-01-08 @ 02:23:22
Postat av: Mandis

Väldigt fin design hihihihihiiuiiii

Om ja får låna ditt Rod schabrak på en tävling så behöver du inte betala nåt hihi



Kram på babbs elefant bin

2012-01-08 @ 09:15:31
Postat av: bert

sog do kommentiren over hir hihi

2012-01-15 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0